Шановні користувачі ЄДЕБО!
Повідомляємо, що з 01 вересня 2021 р. в ЄДЕБО здійснюватиметься поступове переведення існуючих користувачів на новий тип підключення – «Користувач (підключення через криптоканал)». Його перевагою є те, що для роботи в ЄДЕБО не потрібно встановлювати спеціалізоване програмне забезпечення (клієнт криптозахисту). Для таких користувачів при вході до ЄДЕБО окрім автентифікації за допомогою логіна та пароля додатково здійснюється автентифікація (підтвердження) з використанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).
Для входу в ЄДЕБО у користувача повинен бути власний КЕП, оформлений на нього як на співробітника установи (організації) – юридичної особи (або її ВСП).
Для користувачів з типом підключення «Користувач з сертифікатом (підключення через клієнт криптозахисту)»
Послуги по підключенню додаткових користувачів, заміні користувачів та продовження терміну дії сертифіката ключа надаються до 31 серпня 2021 р. за умови, що документи (заяви, накази, додатки) надійдуть до ДП «Інфоресурс» до 25 серпня 2021 р.
Починаючи з 01 вересня 2021 р., послуги щодо заміни користувача, підключення додаткового користувача та продовження терміну дії сертифіката ключа надаються на підставі заяв на перераховані послуги із зазначенням нового типу підключення «Користувач (підключення через криптоканал)».
Для користувачів з типом підключення «Користувач без сертифіката (підключення через шлюз/Proxy)»
Послуги по заміні користувачів надаються до 31 серпня 2021 р. за умови, що документи (заяви, накази, додатки) надійдуть до ДП «Інфоресурс»
до 25 серпня 2021 р.
Послуги з підключення додаткових користувачів по існуючій ліцензії «Proxy» та підключення нових ліцензій цього типу не надаються.
Починаючи з 01 вересня 2021 р., послуги щодо заміни користувача, підключення додаткового користувача надаються на основі заяв на перераховані послуги із зазначенням нового типу підключення «Користувач (підключення через криптоканал)».
Заклади, що використовують підключення до ЄДЕБО за допомогою ліцензії «Proxy», для продовження доступу користувачів до ЄДЕБО повинні завчасно, не пізніше терміну закінчення дії сертифіката ліцензії, подати заяви щодо зміни типу їх підключення з «Користувач без сертифіката (підключення через шлюз/Proxy)» на «Користувач (підключення через криптоканал)».
Для закладів освіти (установ), що використовують ліцензію «REST»
У порядку використання закладом освіти (установою) ліцензії «REST» (з користувачами з типом підключення «Користувач без сертифіката (підключення через шлюз REST)») на сьогодні зміни не передбачені.
Додаткова інформація:
- Перелік акредитованих центрів сертифікації ключів/кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (далі – АЦСК або КНЕДП), що надають КЕП, сумісні з ЄДЕБО, наведений за посиланням https://www.inforesurs.gov.ua/wp-content/uploads/2019/10/spisok_knedp_sumisnyh_z_edebo__16_08_2021.docx .
- Користувачам, які не мають КЕП, пропонуємо отримати його в одному з вказаних АЦСК до 01 вересня 2021 р.
- Переведення активних (незаблокованих) користувачів ЄДЕБО на новий тип підключення «Користувач (підключення через криптоканал)» здійснюється безкоштовно.
Вартість підключення додаткового користувача з типом «Користувач (підключення через криптоканал)» становитиме 150 грн, вартість послуг по заміні користувача – 30 грн.
- Користувачі, у даних яких (розділ «Адміністрування» – «Користувачі») не заповнено реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП, попередня назва – ІПН) або внесено недійсні дані, не зможуть підключитись до ЄДЕБО! Перевірте РНОКПП!
- Адреса для підключення до ЄДЕБО для користувачів з типом підключення «Користувач (підключення через криптоканал)»:
Протокол підключення – https (не http(!)).
Рекомендовані браузери: Firefox, Chrome, Opera.
Контактна інформація:
1) Робота в ЄДЕБО:
- звертайтесь до відділу аналітичного забезпечення та інформаційної підтримки ЄДЕБО ((044) 290-18-10 (цифра 1)) з наступних питань:
- робота безпосередньо в ЄДЕБО, використання модулів та функцій ЄДЕБО;
- зміна підпорядкування закладів освіти;
- ліцензування закладів освіти;
- робота зі зверненнями.
2) Налаштування програмного забезпечення:
- звертайтесь до відділу технічної підтримки ЄДЕБО ((044) 290-18-10 (цифра 2) або (044) 290-18-11) з наступних питань:
- встановлення та налаштування програмного забезпечення («ІІТ Захист з’єднань 2. Клієнт», «ІІТ Захист з’єднань 2. Proxy захисту»);
- проблеми з накладанням КЕП.
3) Підключення, заміна користувачів в ЄДЕБО:
- звертайтесь до відділу захисту інформації ЄДЕБО ((044) 290-18-10 (цифра 3) або (044) 290-18-12) з наступних питань:
- перегенерація ключів, оновлення сертифікатів;
- зміна ролі користувачу;
- заміна користувачів.
4) Юридичні аспекти підключення до ЄДЕБО:
- звертайтесь до юридичного відділу ЄДЕБО ((044) 290-18-10 (цифра 4) або (044) 290-18-16) з наступних питань:
- документи для первинного підключення;
- питання щодо укладання\продовження договорів.
5) Фінансово-економічні питання:
- звертайтесь до бухгалтерсько – економічного відділу ЄДЕБО ((044) 290-18-10 (цифра 5) або (044) 290-18-15) з наступних питань:
- оплата послуг з підключення;
- питання щодо актів та рахунків за надані послуги;
- вартість послуг.
6) Первинне підключення до ЄДЕБО, підключення додаткових користувачів:
- звертайтесь до фахівців з договірної роботи ЄДЕБО ((044) 290-18-10 (цифра 6) або ((044) 299-29-67 з наступних питань:
- з питань первинного підключення до ЄДЕБО;
- підключення додаткових користувачів;
- укладення договорів про надання технічних послуг.
Увага!
Для дзвінків можна також скористатися мобільними чи регіональними номерами телефонів, вказаними на сайті: