Понад 110 тисяч звернень під час цьогорічної вступної кампанії опрацювала команда ДП «Інфоресурс».
Наш сервіс підтримки був доступний весь період #вступ2024 – з 25 червня до 31 жовтня.
Щодня фахівці «Інфоресурсу» консультували вступників, їхніх батьків та представників закладів освіти з найрізноманітніших питань створення електронних кабінетів, подання заяв, роботи з ЄДЕБО тощо.
Зокрема, за час вступної кампанії ми опрацювали:
- 41 278 дзвінків на «гарячі лінії»;
- 24 412 листів на скриньку vstup@inforesurs.gov.ua;
- 201 повідомлення в месенджері нашої сторінки у Facebook;
- 14 906 звернень від закладів освіти;
- 29 508 запитів на отримання інформації про документи про освіту.
Окрім того, учасники вступної кампанії завжди мали доступ до вичерпних текстових та відеороз’яснень на офіційній сторінці Вступ-2024, нашому YouTube-каналі та в чат-боті в Telegram.
Тішимося, що змогли допомогти тисячам українських дітей на шляху до омріяної освіти.
Готуємося підтримувати #вступ2025