Вступ-2024: фахівці «Інфоресурсу» опрацювали більш як 100 тис. звернень

Понад 110 тисяч звернень під час цьогорічної вступної кампанії опрацювала команда ДП «Інфоресурс». 

Наш сервіс підтримки був доступний весь період #вступ2024 – з 25 червня до 31 жовтня.

Щодня фахівці «Інфоресурсу» консультували вступників, їхніх батьків та представників закладів освіти з найрізноманітніших питань створення електронних кабінетів, подання заяв, роботи з ЄДЕБО тощо.

Зокрема, за час вступної кампанії ми опрацювали: 

  • 41 278 дзвінків на «гарячі лінії»;
  • 24 412 листів на скриньку vstup@inforesurs.gov.ua;
  • 201 повідомлення в месенджері нашої сторінки у Facebook;
  • 14 906 звернень від закладів освіти;
  • 29 508 запитів на отримання інформації про документи про освіту.

Окрім того, учасники вступної кампанії завжди мали доступ до вичерпних текстових та відеороз’яснень на офіційній сторінці Вступ-2024, нашому YouTube-каналі та в чат-боті в Telegram. 

Тішимося, що змогли допомогти тисячам українських дітей на шляху до омріяної освіти.

Готуємося підтримувати #вступ2025